۳ مرکز نیکوکاری با رویکرد کارآفرینی در راستای ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۸۸ مرکز نیکوکاری در استان اظهار داشت: از این مجموع سه مرکز تخصصی کاریابی واقع در شهرکرد، اردل و کیار نیز با هدف رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های نیازمند استان فعال هستند.

او ضمن اشاره به مشارکت خیران و نیکوکاران در این مراکز افزود: افراد خیر با انجام اقداماتی از جمله در اختیار قرار دادن سرمایه، تجیهزات، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و یا نظارت بر روند اجرای فعالیت‌های اشتغال زمینه خودکفایی افراد نیازمند را فراهم می‌کنند.


بیشتر بخوانید


ملک پور بابیان اینکه مراکز نیکوکاری هر منطقه توسط خود افراد همان منطقه اداره می‌شوند ادامه داد: فعالیت در این مراکز نیازمند سرمایه و منابع مالی نیست و همه افراد می‌توانند با در اختیار داشتن امکانات و یا تخصص به نیازمندان کمک کنند.

او ادامه داد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار