نخستین هواپیمای شرکت هواپیمایی «فلای دبی» امارات در فرودگاه بن گوریون در سرزمین های اشغالی فرود آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین هواپیمای شرکت اماراتی «فلای دبی» امروز یکشنبه در فرودگاه بین المللی بن گوریون در فرودگاه تل آویو به زمین نشست. این نخستین این شرکت به سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش، شبکه رسمی «کان» رژیم صهیونیستی لحظه فرود هواپیمای امارات متحده عربی را در فرودگاه رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

قرار است این شرکت به طور رسمی پرواز‌های خود را میان دبی و تل آویو از تاریخ ۲۶ نوامبر آغاز کند.

چهارشنبه هفته گذشته این شرکت که به دولت امارات تعلق دارد، در بیانیه‌ای اعلام کرد قرار است دو پرواز روزانه در این مسیر برقرار کند که با این حساب، ۱۴ پرواز در هفته میان دو فرودگاه بین المللی دبی و بن گوریون برقرار خواهد شد.

این بیانیه در پی توافقنامه حمل و نقل هوایی که اخیرا بین امارات و اسرائیل به امضا رسیده، و نیز آغاز پرواز‌ها مسافران و نیز حمل و نقل هوایی از سوی شرکت‌های هواپیمایی دیگر به انجام رسیده است.

گفتنی است چندی پیش نیز وزیر خارجه امارات در پیامی به همتای صهیونیست خود گفت: امیدواریم سفارت اسرائیل در سریعترین زمان ممکن در ابوظبی گشایش یابد.

بن زاید افزود: بهترین آرزو‌ها را برای امارات و اسرائیل دارم و امیداورم دو ملت دوست همواره به سوی پیشرفت و شکوفایی حرکت کنند.
امارات و رژیم صهیونیستی چندی پیش توافقی را امضا کردند که به موجب آن مقرر شد به زودی در پایتخت‌های طرفین سفارتخانه‌های خود را افتتاح کنند.

طی مدت اخیر چند کشور عربی اعم از امارات، بحرین و سودان روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کرده اند و به گفته مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی چند کشور عربی دیگر مانند عربستان، عمان، قطر، نیجریه و... به زودی روابط خود با صهیونیست‌ها را عادی خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار