رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : سال ۹۸ سینما آزادی شهر کرمانشاه با ظرفیت ۵۰۰ نفر دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور بود که رکورد فروش بیش از یک میلیارد تومان را از آن خود کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه هنری کرمانشاه پرداخت و با اشاره به آماده سازی پردیس آزادی کرمانشاه، گفت : سال ۹۸ سینما آزادی شهر کرمانشاه با ظرفیت ۵۰۰ نفر دومین سینمای پرفروش تک سالنی کشور بود که رکورد فروش بیش از یک میلیارد تومان را از آن خود کرد.

او گفت : هنرِ دینی به واسطه تشکیل جلسات، مرجع هنر انقلاب و دفاع مقدس جایگاه خوبی را در بین هنرمندان کرمانشاه پیدا کرده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از تولید آلبوم‌های موسیقی با قابلیت بالا در حوزه هنری خبر داد و افزود: با توجه به اینکه اهل سنت ما در معرض تهاجم گرو‌های تکفیری هستند برای شناسایی معارف ناب اقداماتی مانند تهیه آلبوم صوتی صحیفه سجادیه و ترجمه آن به زبان کردی سورانی و همچنین تولید موشن گرافی‌هایی با همین مضمون انجام شد.

آزادی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های کاریکاتور با موضوعات مختلف، افزود: نمایشگاه احتکار، اختلاس، تجمل گرایی و احترام به قانون و برنامه‌هایی در راستای سیاست‌های نظام در ارتباط با ترامپ، حقوق بشر آمریکایی و برگزاری نمایشگاه یک نه بزرگ در زمینه مشکلات امروز از جمله فعالیت‌های انجام گرفته است.

او با اشاره به کمپین از خودمان شروع کنیم که با همکاری شهرداری کرمانشاه انجام گرفته، گفت: این کمپین در راستای ترویج فرهنگ ترافیک درآمد خوبی برای هنرمندان حوزه تئاتر و حوزه هنری ایجاد کرده است.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه برگزاری جشنواره پایداران در غالب ۱۴ گروه هنری تئاتر بر اساس کتاب‌های پایداری را کار خوبی در حوزه هنری عنوان کرد و گفت: ۳ مجموعه از این تعداد با موضوع فرهنگی برگزیده شدند که شرط دریافت جایزه ۵ اجرا در مناطق محروم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.