فرماندار دلگان از افزایش نظارت‌های دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: ۲۷ نشست از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون در این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مجتبی شجاعی فرماندار دلگان در نشست شهرستانی ستاد مبارزه با کرونا اظهارداشت: از امروز بازدید‌ها و نظارت‌های دستگاه‌های اجرایی از صنوف و خبازی‌ها و همچنین مراکز پرتردد و شلوغ بصورت چشم گیری افزایش خواهد یافت.

او بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موظف به رعایت و اجرای مصوبه‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان دلگان هستند.

فرماندار دلگان گفت: از آنجاییکه ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان نهایت تلاش خود را در راستای مبارزه با این ویروس انجام خواهد داد در صورت مشاهده رعایت نکردن اصناف از دستورالعمل‌های این ستاد با آنان برخورد خواهد شد.

اواظهارداشت: مراسم‌های عروسی و همچنین عزاداری‌ها عامل انتشار ویروس در بین افراد شرکت کننده است بنابراین از امروز تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه مراسم باید با اجازه ستاد مبارزه با کرونا باشد و در صورت بی‌توجهی با مسوول برگزاری این‌گونه مراسم‌ها برخورد خواهد شد.

شجاعی با اشاره به نظارت پلیس نسبت به فعالیت تاکسی‌ها و ماشین‌های مسافرکشی در سطح شهرستان دلگان افزود: با توجه با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور تمامی ماشین‌های عبوری موظف به رعایت تمامی ظوابط بهداشتی هستند و در همین راستا چندین تیم نظارتی در مسیر‌های این شهرستان مستقرند و در صورت رعایت نکردن رانندگان ضمن اعمال جریمه سنگین وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ هدایت می‌شود.

او با بیان اینکه پخش اقلام غذایی و بسته‌های غذایی باعث تجمع مردم خواهد شد افزود: از تمامی دستگاه‌هایی که تصمیم به توزیع اقلام دارند درخواست می‌شود تا با ستاد مبارزه با کرونای دلگان هماهنگ باشند.

فرماندار دلگان همچنین ضمن تذکر به برخورد با دستگاه‌هایی که اهمیت مبارزه با کرونا را جدی نمی‌گیرند اظهارداشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موظف به رعایت وظایف محول شده هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار