مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از آغاز طرح "۳۰۷۰ " جهت ارائه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: طرح "۳۰۷۰" با هدف ارائه ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه به واحد‌های اجرایی سازمان تأمین اجتماعی اجرا می‌شود. 

او افزود: در این طرح قرار است تا بهمن ماه هر دوشنبه‌ یکی از ۳۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و غیر حضوری اجرا شود.

محمدی گفت: تمامی مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی، درمانگاه ها، داروخانه‌ها، موسسات پاراکلینیکی، فیزیوتراپی‌ها، آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری در صورت آمادگی می‌توانند بدون نیاز به استفاده از دفترچه درمانی، نسخه نویسی و خدمات خود را به صورت کاملا الکترونیکی انجام دهند.

او ادامه داد: طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی در جهت بهبود کیفیت، افزایش پوشش، سهولت دسترسی و ارتقای خدمات درمانی قابل ارائه به بیش از ۴۵ میلیون نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی سراسر کشور با توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم، پیاده سازی و آمادگی کامل برای نسخه نویسی و نسخه پیچی فراهم شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی eservices.tamin.ir پس از ثبت نام در سامانه (قسمت خدمات سلامت الکترونیک – پرونده سلامت الکترونیک من) از سوابق درمانی خود مطلع شوند.

محمدی با اشاره به آمار نسخ نویسی الکترونیکی در استان خاطر نشان کرد: پارسال بیش از ۷۲۰ هزار نسخ کاغذی و الکترونیکی نوشته شده حدود ۴۰۷ هزار نسخ یعنی ۵۷ درصد نسخه‌های تولید شده الکترونیکی بوده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.