مقتدایی:

تحقیق و تفحص از کفش ملی را کلید زدیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از انجام تحقیق و تفحص از کفش ملی و هلدینگ آتیه صبا خبر داد.

تحقیق و تفحص از کفش ملی را کلید زدیمبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مقتدایی، نماینده اصفهان در مطلبی در صفحه توییتر خود از انجام تحقیق و تفحص از کفش ملی و هلدینگ آتیه صبا خبر داد و نوشت: «قصه پر غصه کفش ملی!
‏چه کسانی و چه سیاست‌هایی باعث شدند کفش ملی از عرش به فرش بیاید و دیگر کارخانه نداشته باشد و ماشین آلاتش را بفروشد. شرکت کفش ملی برای بازنشستگان است. ‏تحقیق و تفحص از کفش ملی و هلدینگ آتیه صبا را کلید زدیم. از حق بازنشستگان کوتاه نمی‌آییم!»

قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون دو وظیفه نمایندگان مجلس است. به موجب آیین‌نامه داخلی مجلس، هرگاه نماینده‌ای تحقیق و تفحص در هر یک از امور کشور را لازم بداند تقاضای خود را به هیئت رئیسه مجلس داده و آن تقاضا به کمیسیون تخصصی ذی‌ربط برای رسیدگی ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام بهمنی
۱۱:۱۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
سالهاست کفش ملی وجود ندارد ‌.وقتی تقاضای صاحب اصلی کفش ملی برای بازگشت و استارت مجدد رد شد و مورد توجه قرار نگرفت همین پروسه محتمل بود و این سرانجام همه پروژه اینچنینی است .مدیران با حقوق ثابت و بدون داشتن هیچ تعصبی نسبت به ان برند و اصولا پایبند نبودن به برند و تولید ملی و... تا کارخانه ای با ان همه عظمت و تشکیلات و سابقه و کیفیت فقط با سو استفاده از نامش تبدیل به بنگاهی برای فروش تولیدات دیگر کارگاههای متفرقه شود والبته سود هنگفت برای دلالان واسطه ای وابسته به مدیران
پر واضح هست که مدیری هم که جدید گذاشتن حتی با داشتن رزومه خوب در این باتلاق راه به جایی نمیبرد
وتحقیق نماینده هم همچنین
مگر ......
از طرف یه عاشق صنعت کفش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بیلیاقتی
آخرین اخبار