رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی از کشف و ضبط ۲ تن زغال تاغ قاچاق از متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی در شهرستان میامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد علی رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: ماموران یگان حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی به منظور حفظ و حراست از منابع طبیعی و انفال عمومی همواره به صورت شبانه روزی مشغول گشت و شناسایی متخلفین و متجاوزین به منابع ملی می‌باشند.

او قاچاق زغال را فاجعه زیست محیطی دانست و افزود: قاچاق زغال یکی از معضلات منابع طبیعی است که باعث تخریب جنگل‌ها و مراتع شهرستان میامی می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میامی گفت: با توجه به ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و انفال که متعلق به همه نسل‌ها است و نظر به نقش بی بدیل منابع طبیعی در زندگی بشر از همه طبیعت دوستان و مردم انتظار می‌رود اداره منابع طبیعی را در امر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی که مهمترین ابزار تلقی می‌شود یاری کنند.

رضایی از مردم، طبیعت دوستان، همیاران طبیعت، دهیاران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا خواست برای مشارکت در حفاظت از منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و تجاوز در عرصه‌های طبیعی اعم از تهیه و حمل زغال، و یا با شماره ۱۵۰۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.