پنجمین نشست راه آبادی با حضور معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله منوچهری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، گفت: پنجمین برنامه از سلسله نشست‌های علمی ترویج کتابخوانی در روستاها و مناطق عشایری با موضوع راهکارهای آموزش چند فرهنگی در روستاها و عشایر به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود.

او، بیان کرد: در این نشست که به صورت مجازی است، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حسن محمودی توپکانلو، عضو هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه سمنان و گیتی صفرزاده، داستان‌نویس به ارائه نکاتی در راستای موضوع برنامه می پردازند.

منوچهری، تصریح کرد: تجربیات موفق ۲ روستای دوستدار کتاب ضامنجان از استان مرکزی و علویه از استان فارس با حضور کتابداران و مجریان این روستاها به اشتراک گذاشته می‌شود.

 پنجمین برنامه راه آبادی روز سه شنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/farspl/raheabadi مهمان برنامه باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار