معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان از اجرای برنامه‌های هفته پژوهش به صورت مجازی در استان خبر داد.

اجرای برنامه‌های هفته پژوهش به صورت مجازی در آموزش و پرورش استان همدانیاسر نانکلی معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری گفت:هفته پژوهش از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه با شعار "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید " به صورت مجازی در استان اجرا می‌شود.

نانکلی با بیان این که مراسم افتتاح هفته پژوهش به صورت مجازی برگزار خواهد شد، بیان کرد: تلاش می‌شود در این هفته ظرفیت‌های نظام آموزش و پرورش، جایگاه پژوهش و پژوهشگران به جامعه معرفی شوند.

اوگفت: تقدیر از دانش‌آموزان و معلمان پژوهشگر و فن‌آور برتر به صورت مجازی و غیرحضوری، برگزاری وبینار‌های تخصصی ویژه معلمان و دانش آموزان علاقه‌مند و معرفی دستاورد‌های پژوهشی دانش آموزان و فرهنگیان از طریق بستر شاد از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌روند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع استان برگزاری جشنواره دانش آموزان پژوهنده به شکل غیرحضوری را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: در این هفته ۵ کارگاه آموزشی با موضوع روش‌های تحقیق، مقاله‌نویسی و تحلیل داده‌ها در بستر شاد و نشست علمی با داوران اقدام پژوهی و آسیب‌شناسی برنامه معلم پژوهنده به صورت مجازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.