کارگاه آموزشی طراحی پوستر در پاسخ توهین به پیامبر مکرم اسلام (ص) در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پاسخی فرهنگی به کاریکاتور توهین آمیز روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و به منظور شناساندن هر چه بهتر چهره رحمت پیامبر اسلام (ص) و  معرفی سیره نبوی و اهل بیت (س) به عنوان سبک زندگی موفق به جهانیان، فراخوان کشوری برای طراحی پوستر با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی، شاهچراغ (ع)، مؤسسه آموزش عالی ارم شیراز و موسسه فرهنگی تبلیغی نسیم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

بر این اساس برای  بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت آثار خلق شده در این زمینه، دبیرخانه این فراخوان تصمیم به برگزاری یک کارگاه آموزشی در زمینه طراحی پوستر به مدت ۲ روز  با حضور اساتید اهل فن و با مشخصات زیر برای عموم علاقه مندان دارد.

در این فراخوان از طراحان گرافیک در سراسر ایران برای شرکت در این کارگاه آموزشی دعوت شده است.

اساتید این کارگاه، محمد مهدی رودکی و محمد علی کریمی پور هستند و ورود برای عموم به این کارگاه آموزشی آزاد و رایگان است.

همچنین تسلط در حد متوسط به یکی از نرم افزارهای گرافیکی (فتوشاپ - ایلاستراتور - کورل دراو) و یا تکنیک‌های دستی طراحی پوستر، داشتن لپ تاپ، دوربین عکاسی یا موبایل دوربین دار برای مواردی که ممکن است نیاز به عکاسی داشته باشد، لوازم مورد نیاز برای اجرای پوستر به صورت دستی از جمله گواش، قلم مو، کاغذ رنگی و چسب و قیچی  مورد نیاز است.

این کارگاه روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ماه امسال در فضای مجازی (نرم افزار ادوبی کانکت) از ساعت‌ ۹ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه ۰۱۶۷ ۵۷۶ ۰۹۰۴ و ۳۲۳۳۷۳۴۲-۰۷۱ تماس بگیرند یا در وب سایت  به نشانی  www.fhrahmat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار