نشست مشورتی طرح شهید سلیمانی امروز در شهرستان اسدآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکترعفت پناه, معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت فعالان فضای مجازی دیارسیدجمال و همکاری با دانشکده گفت: طرح شهید سلیمانی،گام چهارم مقابله با کرونا است که با همکاری بسیج و وزارت بهداشت انجام می شود.

او با بیان اینکه مبنای این طرح شعار هرخانه،یک پایگاه است بیان کرد: فعالیت فعالان  فضای مجازی اسدآباد در زمینه کرونا قابل تقدیر  است.

معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی شاهد همکاری کمیته های مختلفی هستیم گفت: مطرح شدن  ایده های جدید می تواند به قطع اتصال زنجیره کرونا کمک کند.

عفت پناه  همچنین عنوان کرد: زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی تا ۹۸ درصد شیوع کووید۱۹ را کاهش می دهد.

مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز در این جلسه گفت: این نخستین جلسه رسانه ای اجرای طرح شهید سلیمانیاست که با همکاری دانشکده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار شد.

حسین سلیمانی با بیان اینکه ما به عنوان متولی اصلی درمان در برخی اوقات شاهد اقدامات خلاقانه و ارزنده از سوی فعالان فضای مجازی دیارسیدجمال هستیم گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه ها  بازوهای ما در اجرای طرح های مقابله با کووید۱۹ هستند.

 در این نشست فعالان فضای مجازی اسدآباد دیدگاه ها و نقظه نظرات خود را برای همکاری با دانشکده علوم پزشکی در کنترل ویروس کرونا در جامعه بیان کردند . 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.