ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فریدونکنار عاملین قاچاق پرنده از شهر‌های دیگر را در اطراف بازار پرندگان این شهرستان دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کامیار ولی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار، صبح امروز ۲۴ آذرماه ۹۹ در اطراف بازار فروش پرندگان فریدونکنار، به یک خوردوی وانت که از شهر‌های غرب استان به فریدونکنار آمده بود، مشکوک شدند و پس از بازرسی خودرو، لاشه ۴۸ قطعه مرغابی را کشف کردند.

او با بیان اینکه متخلف دستگیر، لاشه پرندگان ضبط و خودروی مذکور نیز توقیف شد، افزود: کنترل و بازرسی در بازار فریدونکنار برای شناسایی قاچاقچیان پرندگان مهاجر با همکاری مامورین انتظامی این شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست هفته گذشته نیز عاملان قاچاق ۱۶۰ قطعه پرنده مهاجر را در این شهرستان دستگیر کرده بودند.

ولی پور گفت: متاسفانه بازار فریدونکنار به کانون فروش پرندگان مهاجر در استان تبدیل شده است و شکارچیان و افراد سودجو از شرق و غرب استان پس از شکار این پرندگان آن را در فریدونکنار عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار