رئیس جمهور روسیه ضمن انتقاد از سیاست‌های یک‌سویه دونالد ترامپ، بر ضرورت تغییر رویکرد آمریکا در دوره ریاست جمهوری جو بایدن تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شانزدهمین نشست سالانه خود که بصورت ویدئو کنفرانس آغاز شد درباره حل مشکلات روسیه-آمریکا در دوره ریاست جمهوری جو بایدن ابراز امیدواری کرد.

رئیس جمهور روسیه با حمله به سیاست‌های یک‌سویه آمریکا از دولت دونالد ترامپ به دلیل خروج از معاهده تسلیحات اتمی به شدت انتقاد کرد.

این نشست امسال به دلیل همه‌گیری کرونا به شکلی متفاوت برگزار می‌شود و پوتین از اقامتگاه رسمی خود در منطقه «نووا آگارووای» مسکو بصورت ویدئوکنفرانس در این نشست سالانه شرکت می‌کند. بیش از ۶۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های روسی و بین المللی بصورت حضوری و آنلاین این نشست سالانه را پوشش خواهند داد.

قرار است پوتین طی حدود سه ساعت به ۱۰۰ سوال خبرنگاران پاسخ دهد. سال گذشته میلادی با حضور یک هزار و ۹۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار، حدنصاب حضور بیشترین تعداد نمایندگان رسانه‌های داخلی و بین المللی در نشست سالانه پوتین شکسته شد.

ولادیمیر پوتین درباره تزریق واکسن روسی گفت: در زمانی که واکسیناسیون برای رده سنی او «امکان پذیر باشد» واکسن خواهد زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار