واژگونی خودرو پژو پارس باعث محبوس شدن راننده در کابین خودرو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، اعلام کرد، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز پس از دریافت خبر حادثه ای از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ و گروه امداد و نجات جاده‌ای را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی به کمربندی قبل از پل میانرود اعزام شدند.

باحضور تیم امدادی در محل مشاهده شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس که در مسیر کمربندی در حال تردد بود  که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف  و به علت کنترل نکردن خودرو واژگون شد و راننده در میان آهن پاره‌های کابین خودرو محبوس و قادر به خارج شدن از درون خودرو نبود.

آتش نشانان به سرعت با رعایت اصول ایمنی شروع به ایمن سازی محل کرده و با استفاده از علائم ترافیکی و هشدار دهنده، خودرو‌های عبوری را از بروز این حادثه آگاه کردند.

همچنین آتش نشانان با قطع برق خودرو و بررسی احتمالی نشت بنزین، بوسیله ست هیدرولیک و ابزار مخصوص اقدام به برش بدنه خودرو کرده و در حضور عوامل اورژانس سرنشین محبوس شده را از داخل کابین خودرو خارج کرده و سپس به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه برای انتقال به بیمارستان تحویل دادند.

 علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار