حجت الاسلام حقیقت گفت: تحولات تاریخ انقلاب بلوغ سیاسی و انقلابی مردم را می‌رساند و این حوادث نشان از سیر تکاملی انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمدرضا حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه بافق با گرامیداشت ایام الله نهم دی ماه گفت: تحولات تاریخ انقلاب بلوغ سیاسی و انقلابی مردم را می‌رساند و این حوادث سیر تکاملی انقلاب است.

او افزود: باید از ظرفیت‌های سیاسی و انقلابی یوم الله نهم دی ماه برای گفتمان سازی دولتی جوان و انقلابی بهره برد.

حجت الاسلام حقیقت بیان داشت: ایستادگی و مقاومت از دستاورد‌های انقلاب و حماسه نهم دی ماه است.

امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی مکتبی را زنده کرد که راه نجات بشریت است.

حجت الاسلام حقیقت ادامه داد: سردار شهید سلیمانی یک تفکر و مکتب است که روحیه شهادت طلبی و مقاومت را در دل همه‌ی انسان‌های مجاهد بیدار کرد و شهادتش نشان داد راه سعادت چیست.

او به نقش سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: نجات حرم اهل بیت از ویرانی و ایجاد امنیت در منطقه و سرنگونی داعش از دست آورد‌های شهید سلیمانی است.

امام جمعه موقت بافق گفت: تشییع باشکوه سردار شهید سلیمانی باعث شد دشمنان نظام و اسلام در برابر این همه عظمت خضوع کنند و سیلی سختی بخورند.

حجت الاسلام حقیقت بیان داشت: حمله موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، غلبه نرم افزاری بر پایگاه‌های استکبار جهانی به همت مجاهدان انقلابی هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.

تبیین جریان نقاق در طول تاریخ اسلام و انقلاب، نقش خواص در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و ... از موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.