از نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی بهبهان بر اساس ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنری سند تحول بنیادین تجلیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان، محسن رسولان کارشناس گزینش، محسن کامیاب کارشناس متوسطه و با همت علی حشم دار کارشناس فرهنگی و هنری، به منظور مشارکت همه جانبه دانش آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری؛ بر اساس ساحت تربیت زیبایی‌شناختی و هنری سند تحول بنیادین، تقدیر از نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری کشوری و استانی و نفرات برتر مسابقات کتابخوانی برگزار شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش بهبهان ضمن تبریک به نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری از یاسین حداد رتبه برتر کشوری در رشته شعر از دبیرستان شاهد باقرالعلوم، عارفه خرزانی رتبه نخست استانی در رشته نقاشی از هنرستان هجرت، شیدا خندانی رتبه نخست استانی در رشته نقاشی خط و رتبه برتر استانی در رشته سخنوری از دبیرستان مائده و نفرات رتبه اول مسابقات کتابخوانی منطقه‌ای تجلیل کرد.

همچنین از زهرا شجاعی از دبیرستان ام البنین، دنیا بدر و آرمیتا قائد کریمی از دبیرستان یعقوب بهبهانی، خدیجه کهزادی از دبیرستان ساره، پارسا قصابی از دبیرستان باهنر، حدیث صادقی و مهراوه آقاجری از دبیرستان شمیم دانش با اهدای لوحی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.