سردار دل‌ها عنوان ویژه برنامه‌ای است که در روز‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دی ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از شبکه استانی جهانبین پخش می‌شود.

سردار سلیمانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: سردار دل‌ها عنوان ویژه برنامه سیمای جهان بین است که به تعداد ۳ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی در روز‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ دی ماه از ساعت ۲۱ تا ۲۲ پخش می‌شود.

او افزود: در این برنامه با دعوت از کارشناسان مجرب پیرامون شخصیت برجسته سردار شهید اسلام، اهداف بلند سردار پرآوازه، شهادت و محبوبیت ایشان گفتگو می‌شود.

افشاری نیا اضافه کرد: پخش گزارش مردمی، سرود و کلیپ، کلام رهبری، موسیقی و تصویر از جمله بخش‌های متنوع این برنامه هستند که با اجرای ابوالفضل هادی پور تقدیم عاشقان سردار خواهد شد.

او ادامه داد: در برنامه‌های روتین زیر یک سقف، روز نو، جوونی سلام، فصل نقره‌ای و بچه‌ها سلام به صورت آیتمی به این موضوع پرداخته می‌شود.

افشاری نیا گفت: رادیوی جهان بین با پخش ویژه برنامه سردار وطن سالگرد شهادت سردار را گرامی می‌دارد.

او افزود: شهرزاد شاهسمندی تهیه کننده برنامه، سبک زندگی سردار، نقش و ابعاد شخصیتی ایشان و تأثیری که در دل‌های همگان داشته است را در بخش‌های متنوع لحاظ کرده است.

افشاری نیا اضافه کرد: معرفی چهره‌های شاخص مدافع حرم در استان، گزارش مردمی، پیامک، تلفن و موسیقی از بخش‌های این برنامه هستند که به گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مرضیه نادری از ساعت ۹ تا ۱۰ سیزدهم دی ماه تقدیم شنوندگان می‌شود.

او ادامه داد: برنامه سی شب با سردارهم ۹ دی ماه از ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه زنده و مستقیم برای مخاطبان از سراسر رادیو‌های استانی پخش می‌شود و مخاطبان هموطن دوستدار سردار مقاومت می‌توانند بهتر با شخصیت این شهید والا مقام آشنا شوند.

افشاری نیا گفت: او با ماست، زنگ مقاومت که به معرفی کتاب می‌پردازد، بخش نمایشی رفیق خوشبخت ما با عنوان تنبیه دوست داشتنی که به یکی از خاطرات پندآموز تربیتی شهید سلیمانی می‌پردازد، معرفی مدافعان حرم، ارتباط با مرکز همدان از آیتم‌های مختلف سی شب با سردار هستند.

او افزود: طبیب دل از بخش‌های جذاب این برنامه است و به اولین شهید جامعه پزشکی کشور که از مدافعان حرم در استان بوده می‌پردازد.

افشاری نیا اضافه کرد: پخش نوحه منم باید برم با صدای سیدرضا نریمانی که در حضور رهبر فرزانه انقلاب خوانده شده و داوود رحیمی آن را سروده است، گفتگو با یکی از سرداران استان از همراهان شهید سلیمانی، شعری از شاعران استان، تلفن و پیامک، گزارش، موسیقی و بسته صوتی از بخش‌های متنوع این برنامه هستند که به تهیه کنندگی شهرزاد شاهسمندی و گویندگی حامد ایرج پور، گزارشگری فاطمه رفیعی و نویسندگی کبری حیدری پخش می‌شود.

او ادامه داد: برنامه‌های روتین صبح و زندگی، پیک روز، زندگی جاریست، جاده جوانی و موج زنده رود هم به سالگرد شهید می‌پردازند.

افشاری نیا گفت: معاونت خبر چهارمحال و بختیاری هم با تهیه مستند خبری خیابان‌های امن شهر من به مدت ۵ دقیقه، تولید گزارش‌های موضوعی تفکر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم، چراغ راه نسل امروز برای رسیدن به ایران استوار به مدت ۳ دقیقه، شهید عسگری، نخستین شهید مدافع حرم چهارمحال و بختیاری به مدت ۳ دقیقه و شهید قاسمی نخستین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی به مدت ۰۴:۳۰ دقیقه و همچنین پوشش خبری برنامه‌های اجرایی در سطح استان، سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ارج می‌نهد.

او افزود: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید موشن گرافیک خاورمیانه امن، کمیک موشن دورافتاده ویژه شهید مدافع حرم، تولید ویدئو کست قول مردانه، استند آپ شهید سلیمانی و باز نشر تولیداتی مانند کلیپ انتقام سخت و معرفی برنامه‌های رادیو و تلویزیون در فضای مجازی سالگرد شهادت سردار را پاس می‌دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آیلین ✨✨✨✨
۱۹:۱۵ ۰۸ دی ۱۴۰۰
جواب من را واضح و قشنگ نمیدین
آخرین اخبار