معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق زنجان گفت: طرح برق امید از ابتدای آبان ماه امسال همزمان با سراسر کشور در زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نثار معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق زنجان در خصوص جزئیات اجرای طرح برق امید، گفت: از ابتدای آبان ماه امسال طرح برق امید در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرا شده و مشترکین برق با قرارگیری در سه گروه کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف از نتایج این طرح بهره‌مند شده اند که مهمترین آن‌ها تخفیف کامل در پرداخت هزینه برق مصرفی است که شامل مشترکین کم مصرف می شود.

او افزود: تداوم رویه مصرف مشترکین کم مصرف، تغییر الگوی مشترکین پر مصرف از طریق مدیریت بهینه مصرف می‌تواند علاوه بر کمک به اقتصاد خانوار، نقش موثری در صرفه جویی مصرف انرژی کشور داشته باشد.

نثار بابیان اینکه از ابتدای اجرای طرح برق امید حدود ۱۱ درصد از تعداد مشترکین برق خانگی براساس میزان مصرف ماهیانه و صورتحساب صادر شده، مشمول تخفیف طرح برق امید شده اند، گفت: بدین ترتیب از تعداد ۱۶۹ هزار و ۸۰۶ مشترکان برق خانگی در استان زنجان، تعداد ۱۷هزار و ۹۰۰ مشترک مشمول تخفیف کامل در قالب طرح برق امید شده اند.

او ادامه داد: جهت آگاه سازی مشترکین از نحوه مصرف انرژی، طرح جدید قبض برق دیجیتال برای مشترکین خانگی طراحی و اجرا شده است، که مشترکین از طریق این قبض، می‌توانند علاوه بر تعیین میزان مصرف خود، متوسط مصرف هر ماه خود را با متوسط مصرف مشترکین همجوار و متوسط مصرف همشهریان مقایسه کنند.

نثار افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در حال عقد تفاهم نامه با بانک‌های عامل و تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی است تا ضمن حمایت از تولید داخلی، مشترکان برق با معرفی به بانک‌ها و دریافت تسهیلات نسبت به خرید وسایل برقی با برچسب انرژی بالا و نیز خرید پنل‌های خورشیدی با هدف ساخت نیروگاه‌های تجدید پذیر کوچک اقدام کنند، چرا که این اقدام سبب صرفه جویی قابل توجه مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های اضافی در صورتحساب برق شده و مشترکان پرمصرف را در گروه خوش مصرف‌ها قرار خواهد داد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق زنجان به مشترکین خانگی که از کنتور برق مشترک برای بیش از یک واحد مسکونی استفاده می کنند این نوید را داد که با توافقات صورت گرفته جهت خریداری انشعاب دوم با معرفی به بانک‌های عامل از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به صورت اقساطی اقدام کنند.

او در پایان نصب و استفاده از سامانه موبایلی جامع برق من را توصیه کرد و بهره مندی از تمامی خدمات مربوط به برق از جمله دریافت و پرداخت صورتحساب خود آگاهی از قرار گیری در گروه مصرفی و ده‌ها خدمت دیگر، را از قابلیت‌های این نرم افزارهمراه عنوان کرد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برف زنجان گفت: هموطنان می‌توانند سامانه موبایلی برق من را از کافه بازار و سایت برق امیدبه آدرس  www.bargh-omid.ir و وبسایت شرکت توزیع برق استان زنجان دریافت کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.