تیم‌های فوتبال رسانه ورزش مازندران و خبرنگاران حامی تهران به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود مدافعان سلامت به دیدار هم رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم‌های فوتبال رسانه ورزش مازندران و خبرنگاران حامی تهران به مناسبت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود مدافعان سلامت به دیدار هم رفتند که تیم تهرانی در این مسابقه که در زمین دانشگاه تهران برگزار شد، با نتیجه ۲-۳ پیروز شد.

در حرکتی فرهنگی و ارزشمند به همت سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان پیش از آغاز این دیدار نیز؛ بازیکنان تیم رسانه با در دست داشتن تمثال شهدای مدافع حرم مازندران و سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

همچنین تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط ابراهیم تقی پور ملی پوش اسبق کشورمان به احمدی محمدی فرزند شهید والامقام علیرضا محمدی اهدا شد و مهدی رضی کاپیتان تیم رسانه نیز تمثال شهدای مدافع حرم مازندران را به تیم حریف تقدیم کرد تا از این طریق اعضای تیم رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بدارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار