معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ این نیروگاه پس از رفع مشکلات فنی به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

قدرت الله نریمیسا معاونت تولید نیروگاه بخاری رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ این نیروگاه که به دلیل نشتی شدید در قسمت بویلر آن از مدار تولید برق خارج شده بود با همت تلاشگران این مجموعه مجددا به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

او افزود: متخصصان این نیروگاه با مشاهده نشتی شدید در بویلر واحد ۴ اقدام به خارج نمودن واحد مذکور نموده تا از صدمات بیشتر به سایر تاسیسات جلوگیری کنند.

نریمیسا با بیان اینکه همکاران تعمیرات نیروگاه رامین بلافاصله پس از خروج واحد طی عملیات‌های متعدد و با وجود چالش‌های مرتبط با این تجهیز، اقدام به رفع نشتی بویلر و همچنین مشکلات فنی این واحد کردند، اظهار داشت: نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت یک هزار و ۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و همچنین پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.