حجت الاسلام اژه ای:

سردار سلیمانی نشان داد با وحدت می‌توان مستکبران را شکست داد

معاون اول قوه قضاییه گفت: مکتبی که شهید سلیمانی پایه گذاری کرد نشان داد که با همبستگی قطعا می‌توانیم دماغ همه مستکبران و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه درباره شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم قدردان افرادی امثال شهید سلیمانی و ابومهدی هستند و وقتی می‌بینند این عزیزان بزرگورار همه هستی خود را برای مردم، اسلام و عزت و سرافرازی کشورشان گذاشته اند، برای قدردانی آمدند و آمدند حاضر شدند تا بخشی از وظیفه خود را انجام داده باشند.

وی درباره مکتب شهید سلیمانی نیز افزود: همان طور که در برنامه سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دیدیم، همه از شاخصه‌ها و مکتب این بزرگوار گفتند و حاج قاسم سلیمانی مکتبی را پایه گذاری کرد که ان شاءالله این مکتب پایدار خواهد ماند تا قیام آل محمد ان شاءالله.

وی تصریح کرد: مکتبی که شهید سلیمانی پایه گذاری کردند نه تنها به مسلمانان جهان و بلکه به تمام آزادگان جهان این را ارائه داد که اگر ما وحدت داشته باشیم، متحد باشیم و در راه خدا مجاهده کنیم و اتکا به نیروی لایزال الهی داشته باشیم، با همبستگی قطعا می‌توانیم دماغ همه مستکبران و طواغیت زمان را به خاک بمالیم.

وی ادامه داد: به حمدلله امروز جوانان ما این را سرمشق خود قرار داده اند و با وحدت، یکپارچگی و با مجاهدت و صبر و تحمل در مقابل مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد، هر روز افتخارات بیشتری را برای مردم، ملت و کشورشان به دست می‌آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار