مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال سهمیه استان در حوزه مشاغل خانگی ۶ میلیارد تومان است که چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۹۹۱ مجوز راه‌اندازی مشاغل خانگی در استان در ۹ ماهه امسال صادر شد.

او افزود: این مجوز‌ها با توجه به شرایط شیوع کرونا به صورت الکترونیکی صادر شده و نیاز به مراجعه متقاضیان به دستگاه‌های اجرایی نبوده است.


بیشتر بخوانید


فاضلی سهمیه امسال استان در حوزه مشاغل خانگی را شش میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: از این مبلغ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن جذب شده و مابقی پرونده‌ها در سیستم بانکی در جریان است و امید می‌رود تا پایان سال تمامی این اعتبار جذب شود.

او همچنین از ایجاد اشتغال برای هشت هزار و ۸۴۶ نفر در قالب اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال از ابتدای اجرای این طرح از سال ۹۷ تاکنون ایجاد شده است.

فاضلی، سهمیه استان در بخش تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: تاکنون ۳۶۹ میلیارد تومان از این مبلغ عقد قرارداد شده که بخش قابل توجهی از آن در ۹ ماهه امسال بوده است.

او، تعهد استان در سامانه رصد برای اشتغالزایی در سال ۹۹ را ۱۴ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: با توجه به حاکم شدن شرایط شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کار‌ها تحقق کامل این تعهد تا حد زیادی دور از دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار