جلسه شورای حفاظت و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با حضور رئیس دادگستری، دادستان فرماندار، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سپیدان و اعضای شورا در محل فرمانداری شهرستان سپیدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید عبدی محمودی اطهر رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال و رئیس دادگستری شهرستان سپیدان در این جلسه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی را یک امر مهم دانست و گفت: حفاظت از این منابع خدادادی وظیفه‌ای همگانی است.

او، با اشاره به برخورد جدی با سود جویان و متجاوزان اراضی ملی بیان کرد: باتوجه به وسعت بالای اراضی ملی، حفظ و حراست از آن نیازمند همکاری همه ادارات و نهاد‌ها است.

سید عبدالله بحرینی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سپیدان نیز در این جلسه با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی در پیگیری به موقع پرونده‌های حقوقی حوزه منابع طبیعی تصریح کرد: راه اندازی اکیپ‌های گشت و مراقبت شبانه روزی، برپایی ایستگاه‌های ایست و بازرسی در گلوگاه‌های حساس، استفاده از ظرفیت همیاران و دوست داران طبیعت در مقابله با متخلفان از جمله اقداماتی بود که به جد در دستور کار نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی قرار گرفته است.

او، ادامه داد: با توجه به گستردگی عرصه‌ها و کمبود امکانات و نیرو، حفاظت از آن به تنهایی امکان پذیر نیست که در این راه نیازمند مشارکت همه علاقه‌مندان به طبیعت هستیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.