امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان گفت: ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فارغ از قومیت و فارغ از مذهب و برای دفاع و سربلندی وطن خود در جنگ تحمیلی دشمنان را ناکام گذاشتند و در دفاع از مردم و انقلاب خود عزت و اقتدار آفریدند.

مولوی سید عبدالصمد ساداتی  بیان کرد: در هفته دفاع مقدس قرار داریم، دفاعی که در تاریخ ثبت شده؛ رزمندگان اسلام، افرادی که در جبهه بودند و چه افرادی که در پشت‌جبهه پشتیبانی و فعالیت داشتند با کل نظام سلطه مقابله کردند و دشمن متجاوز که کشور‌های اسلامی و غیراسلامی و ابرقدرت‌ها پشتیبان آن بودند و در چنین شرایطی بود که با وحدت و همدلی مقابله کردیم و ما را به نتیجه رساند.

وی افزود: وحدت و همراهی و همدلی مردم و مقاومت رزمندگان شجاع بود که مقتدرانه دشمن متجاوز را درس عبرت و پاسخ محکم داد و عبرتی شد برای همه که کسی نتواند به کشور ما به چشم بد نگاه کند.

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان و رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس فارغ از قومیت و فارغ از مذهب و برای دفاع و سربلندی وطن خود در جنگ تحمیلی دشمنان را ناکام گذاشتند و در دفاع از مردم و انقلاب خود عزت و اقتدار آفریدند.

مولوی ساداتی تصریح کرد: امروز نیز با وحدت و همدلی و با عزمی راسخ ما می‌توانیم در جهت توسعه و ایرانی آباد و مقتدر در کنار هم باشیم.

وی اذعان کرد: بنده خود در جنگ تحمیلی حضور داشتم و از نزدیک شاهد صحنه‌هایی بودم که با نمی‌توان با کلمات آن را توصیف کرد وحدت و ایستادگی ملت ایران در جنگ تحمیلی به‌اندازه‌ای بود که قابل‌وصف نیست.

امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان گفت: امروز هم توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران نیز وجود دارد؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان دست از توطئه برنداشتند و با ارعاب، دسیسه، ترور و حمله مستقیم در تلاش برای ضربه‌زدن به انقلاب هستند؛ اما خداوند متعال همراه ملت ایران است مانند شکست مفتضحانه نیرو‌های نظامی آمریکا در منطقه طبس که امداد و کمک خداوند بود.

مولوی ساداتی اذعان کرد: امروز ما در بسیاری از زمینه‌ها توانمند هستیم و می‌توانیم، قدرت و اقتدار در دنیا داریم و امروز از حق و حقیقت دفاع می‌کنیم و در صف اول قرار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار