رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نمین گفت: با سرمایه گذاری ۳۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی مجموعه گردشگری در روستای نوشنق نمین احداث شده و آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، روانبخش نایب پاشایی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مجموعه گردشگری در روستای نوشنق شهرستان نمین احداث شده و مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند.

او ادامه داد: برای احداث این مجموعه ۳۵ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده که ظرفیت اقامت ۴۰ نفر را داشته و آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نمین افزود: این مجموعه شامل ۱۲ واحد اقامتی، رستوران، نانوایی، فروشگاه مواد غذایی و فروشگاه صنایع دستی است که بهره‌برداری از آن زمینه برای جذب گردشگر را به منطقه فراهم خواهد کرد.

پاشایی گفت: نوشنق از روستا‌های با ظرفیت بالای گردشگری این شهرستان به شمار می‌رود که دارای مناظر بکر و طبیعتی زیبا بوده و با توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این روستا تلاش می‌کنیم تا شاهد حضور گردشگران در این روستا باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.