آتش سوزی کارگاه چوب بری در بلوار اتحاد شیراز خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شیراز مبنی بر آتش سوزی یک کارگاه چوب بری در بلوار اتحاد ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت آتش‌ نشانان ایستگاه ۱۰ را به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام کرد.

آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه این حادثه اعلام کردند، یک باب مغازه با کاربری چوب بری به علت اتصالی کنتور برق در نبود مالک دچار  آتش سوزی شد که هر لحظه امکان سرایت به نقاط دیگر کارگاه را داشت.

آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به باز کردن قفل و حفاظ کارگاه کرده و پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و چندین رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری و شعله‌های آتش را در کمترین زمان ممکن با کمترین خسارت مهار  کردند.

با توجه به مواد قابل اشتعال در این کارگاه و  نتیجه استعداد محیط در گسترش شعله‌های آتش، با اقدام سریع نیرو‌های اعزامی آتش نشان از ایجاد خسارات جبران ناپذیر جلوگیری شد.

آتش نشانان با توجه به وجود الوار‌های چوب در انبار کارگاه به لگه گیری محل پرداختند.

در پایان نیرو‌های عملیات پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه نکات ایمنی لازم به حاضران، با هماهنگی ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار