رئیس اداره آب و فاضلاب شهر زرآباد گفت: نفوذ ریشه درخت در درون شبکه آبرسانی اصلی شهر زرآباد باعث قطع جریان آب مشترکین شد.

شرخ  رئیس اداره آب و فاضلاب شهر زرآباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی تماس و گزارشات قطعی آب توسط مشترکین، اکیپ اتفاقات آب جهت رفع مشکل به محل اعزام شدند.

او  ادامه داد: با بررسی‌ های فنی و مشکلات احتمالی، در نهایت پس از حفاری محل مشخص شد، علت قطعی آب قسمتی از شهر، نفوذ ریشه درخت مجاور شبکه آبرسانی در خط لوله اصلی آب‌ شهر زرآباد است.

او با اشاره به اینکه نفوذ ریشه درختان به شبکه آبرسانی موجب قطع آب بیش از ۱۵۰ خانوار در شهر زرآباد شد، تصریح کرد: پس از آغاز عملیات حفاری، با تخلیه بیش از نیم متر ریشه درخت در هم تنیده به قطر خط لوله مشکل قطعی آب پس از ۳ ساعت تلاش بی‌وقفه همکارانِ سخت‌کوش اداره مرتفع شد.

او  ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل قطعی آب خاطرنشان کرد: متأسفانه نفوذ ریشه درختان در خطوط آب یکی از مشکلات عدیده ای است که در خدمات آب و فاضلاب به مردم اختلال ایجاد میکند.

شرخ اضافه کرد: روز قبل نیز در اثر سهل انگاری پیمانکار شهرداری و برخورد بیل مکانیکی، لوله ۱۵۰ آزبست دچار شکستگی شد که با تلاش همکاران رفع شد.

رئیس اداره آب شهر زرآباد در پایان با اشاره به اینکه اکیپ‌های اتفاقات شرکت شبانه روز در خدمت مردم هستند از تلاش همکاران در شناسایی و اقدام به موقع برای رفع حادثه تشکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار