روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از کشف‌و ضبط‌ مقادیر زیادی سیلندر گازمایع غیرمجاز در زاهدان و هیرمند خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در اطلاعیه روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان آمده است: پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه این استان در راستای صیانت از حقوق عامه و حمایت از مصرف کنندگان واقعی سوخت بویژه در فصل سرما، شناسایی انبارهای غیرمجاز ذخیره سیلندرگاز را به صورت جدی در دستور کار قرار دادند.

پس از وصول گزارشات مردمی به ستاد خبری ۱۱۴سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، یک‌انبار غیرمجاز در حاشیه شهر زاهدان‌شناسایی و در بازرسی بعمل آمده تعداد زیادی سیلندر گاز قاچاق ضبط شد.

همچنین‌ پاسداران گمنام امام زمان در شهرستان‌ هیرمند تعداد قابل توجهی سیلندرگازمایع که افراد سودجو قصد انتقال‌ آن به‌ کشور همسایه را داشتند کشف و توقیف‌ کردند.

صیانت از حقوق عامه و مبارزه با قاچاقچیان و کسانی که در شرایط کنونی‌جامعه قصد تحصیل‌مال نامشروع با فشار به شهروندان را دارند با جدیت برخورد می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار