روغن نباتی تحفه‌ای نایاب در خراسان جنوبی

مردم خراسان جنوبی برای خرید حلب روغن نباتی در صف‌های طولانی به انتظار می‌ایستند حال اینکه وضعیت استان در شرایط کرونایی بسیار شکننده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، این روزها برخی‌ها کرونا را بهانه‌ای برای افزایش قیمت‌ها می‌دانند اما کرونا هم در برابر محتکران و دلالان حرفی برای گفتن ندارد.

«برای خرید یک حلب روغن باید ساعت‌ها در صف بمانیم تا بلکه روغن گیرمان بیاید! تا کی باید برای تامین یک حلب روغن صف بکشیم؟» این‌ها گوشه‌ای از گلایه مندی مردم خراسان جنوبی از کمبود روغن نباتی است.

عرضه روغن، شکر و گوشت تنظیم بازار تا دو ماه آینده

جویبان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: گفتن این جمله که در استان کمبود روغن نباتی نداریم درست نیست، کمبود هست، اما در صدد رفع آن هستیم.

او افزود: چند وقتی است که کارخانجات روغن نباتی در تولید و بسته بندی این محصول دچار مشکل شده اند.

جوبیان تصریح کرد: آخرین محموله روغن را از استان خوزستان و شهر‌های اهواز و دزفول تامین و متناسب با نیاز استان تقسیم کرده ایم.


بیشتر بخوانید


معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: در مرکز استان میزان روغن کمتری توزیع شده است و بیشتر حلب‌ها را در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی قرار داده ایم تا به صورت آنلاین خریداری شوند.

او اظهار کرد: روغن مورد نیاز قنادی‌ها نیز در اختیار اتحادیه‌ها قرار می‌گیرد.

جویبان تصریح کرد: همشریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف برای فروش اقلام اساسی با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و مراتب را اعلام کنند.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار