زرین آمیزی گفت: تا صبح امروز (شنبه ۱۱ بهمن) ۵۰۶ هزار و ۲۷ نفر در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دور دوم ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز یک‌شنبه، ۵ بهمن آغاز شد و مقرر بود این مهلت ساعت ۲۴ چهارشنبه، ۸ بهمن به پایان برسد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ موفق نشده بودند اقدام به ثبت نام کنند ترتیبی اتخاذ شد که بتوانند تا ساعت ۲۴ امروز (شنبه ۱۱ بهمن ۹۹) نسبت به ثبت نام اقدام کنند. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته‌ی این مقام مسئول، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


زرین آمیزی با بیان اینکه این ثبت نام به صورت کاملا الکترونیکی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود، گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش و سپس مراجعه به بخش کارشناسی ارشد بر روی لینک آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ (مرحله دوم ثبت نام) کلیک کرده و با مطالعه شرایط و ضوابط و پرداخت هزینه، برای ثبت نام اقدام کنند.

زرین آمیزی بیان کرد: تعداد کل ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد تا صبح امروز (شنبه ۱۱ بهمن) به ۵۰۶ هزار و ۲۷ نفر رسیده است.

زرین آمیزی گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز دوشنبه، ۳ خرداد ۱۴۰۰ تا چهارشنبه، ۷ خرداد با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

او افزود: هر متقاضی می‌تواند در صورت واجد شرایط بودن حداکثر در دو رشته امتحانی ثبت‌نام کند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۹۰۰.۰۰۰ (نهصد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
چه اصرار و تلاشی بی منطقیه که شما دارین میخواین ملت رو به زور دانشجو کنید و وقت با ارزشش رو هدر بدین داوطلب ازمون ارشد کم شده چون جمعیت دهه هفتاد کم شده دیگه به شعور مخاطب توهین نکنید که انگار تو مریخ زندگی میکنید تازه 100 هزار تومن بی زبون هم از ملت کندین
آخرین اخبار