بروکراسی اداری از عوامل مهم فراری‌دادن سرمایه‌گذاران است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بروکراسی اداری، رفتارهای سلیقه‌ای و بی‌توجهی به اهمیت سرمایه‌گذاری، سه عامل اساسی فراری دادن سرمایه‌گذاران است که باید این موارد اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری که با حضور مدیران دستگاه‌های صدور مجوز فرایند سرمایه گذاری در استانداری برگزار شد،گفت: روان سازی فرآیند‌های سرمایه گذاری بر اساس قانون نیازمند یک ادبیات واحد است.

او اضافه کرد: دعوت و جلب سرمایه گذار و نقش مهم آن در رفع بیکاری و توسعه اشتغال ایجاب می‌کند تا فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای و در چارچوب قانون نسبت به حمایت از سرمایه گذاری اقدام شود.

استاندار آذربایجان غربی یکی از نیاز‌های اساسی سرعت بخشی روند توسعه پایدار را مشارکت بخش خصوصی دانست و اظهار کرد: استان، ظرفیت‌های بی نظیر سرمایه گذاری دارد که می‌توان فارغ از نگاه‌های سلیقه‌ای و بر اساس حمایت‌های قانونی نسبت به جذب سرمایه گذاری اقدام کرد.

او ادامه داد: در بررسی برخی پرونده‌های سرمایه گذاری که سالیان سال است در پیچ و خم اداری گرفتار شده، ردپای عدم مسوولیت پذیری نمایان است.

شهریاری تصریح کرد: اگر خواهان رفع بیکاری و توسعه پایدار هستیم، همگی باید با احساس مسوولیت و کار جهادی نسبت به رفع موانع اقدام کنیم.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.