رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی مشهد گفت:۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و دامی در مشهد فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم رستمی رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و دامی در شهر مشهد اهتمام می‌ورزند و این فعالیت‌ها در حال حاضر از این جهت که شیوع کرونا اغلب مشاغل و حرف را تحت تاثیر خود قرار داده و آن‌ها را به تعطیلی کشانده حائز اهمیت است.
 
او افزود: با این وجود واحد‌های صنعتی مشهد با اعمال حداکثری دستور العمل های بهداشتی و در محیطی استریل محصولات خود را آماده عرضه به بازار مصرف می‌کنند.

 رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: برخی از کارخانجات، محصولاتی سالم‌ تر از قبل شیوع کرونا را به مردم عرضه می‌ کنند چرا که کاملاً به دستور العمل‌ های بهداشتی عمل نموده و حفظ سلامت مردم را بزرگترین دغدغه خود محسوب می‌ نمایند.

رستمی اخلاق حرفه‌ای و کار بی وقفه را تضمین کننده تحقق شعار سال دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات معیشتی و کاهش دغدغه‌های دولت در امنیت غذایی مردم باشد.
 
انتهای پیام// ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.