افتتاح آزمایشگاه تغذیه خوراک دام، ژنتیک و فیزیولوژی در فردوس

امروز آزمایشگاه تغذیه خوراک دام، ژنتیک و فیزیولوژی دام با حضور حسینی معاون مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آزمایشگاه تغذیه خوراک دام دارای ۳۲ نژاد و۲۰۰۰راس دام است که در سه بخش تغذیه (آنالیز افتتاح آزمایشگاه تغذیه خوراک دام، ژنتیک و فیزیولوژی در فردوسخوراک دام)، مولکولی (تعیین ژنوتیپ دوقلوزایی دام) و فیزیولوژی (تلقیح مصنوعی و سونوگرافی دام) با همکاری سایر مراکز تحقیقاتی و ۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

این طرح برای ۳۰ نفر شغل ایجاد کرد.

همچنین آموزشگاه برکت شش کلاسه شهید یکتا نژاد در زمینی با زیر بنای۶۳۲ متر مربع و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بهره برداری شد.

این آموزشگاه دارای ۶ کلاس، آزمایشگاه، اتاق رایانه، کتابخانه است که ۱۲۲دانش آموز از آن برخوردار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


کشتارگاه شرکت تعاونی بلدرچین پر طلایی فردوس با اعتبار دو میلیارد و هفتصد و سی میلیون تومان دیگر طرحی بود که امروز با ظرفیت کشتار هزار و ۵۰۰ قطعه در ساعت افتتاح شد.

این واحد داری زنجیره کامل تولید از تولید تخم و جوجه یک روزه تا کشتار و بسته بندی گوشت و تخم را دارد.

سیزدهمین اقامتگاه بوم‌گردی فردوس هم در شهر اسلامیه با زیربنای ۲۰۰مترمربع و ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر با هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

با افتتاح این واحد بوم‌گردی برای دو نفر هم شغل ایجاد شد.

استخر ذخیره آب‌های سطحی شهرداری فردوس با گنجایش ۶۰ هزار مترمکعب و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و ۱۰ هزار مترمربع زیرسازی و روکش آسفالت و ۳ هزار و ۲۰۰ متر بهسازی و جدول گذاری معابر اصلی و فرعی شهر فردوس با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هم امروز در شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.

امروز طرح‌های شهرداری باغستان با اعتبار اولیه یک میلیارد و دویست و بیست میلیون تومان با، نماد شهدای گمنام باغستان با اعتبار اولیه صد میلیون تومان، نماد میدان شهرداری شهر باغستان با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیون تومان و عملیات ساخت فاز یک پیاده رو‌های شهر باغستان آغاز شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار