از نشان همایش منطقه‌ای گام دوم انقلاب با رویکرد تمدن‌سازی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، قرآن محوری و تعالی فرهنگ عمومی در شهرستان لارستان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان لارستان، در اقدامی که ابتکاری نام گرفت، طرحی را با عنوان نشان لارستان تصویب کردند که بر اساس آن نخبگان، شایستگان، صاحب نظران و تاثیرگذاران در لارستان به فراخور اقدام‌ها و تاثیرگذاری در تحولات، توسعه و رونق این منطقه، نشان لارستان دریافت می‌کنند.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم، امام جمعه شهرستان لارستان  گفت: طرح نشان لارستان بر پایه طلایی، نقره‌ای و لوح سپاس است و افرادی موفق به کسب نشان طلای لارستان می شوند که بیشترین میزان تاثیرگذاری، محبوبیت، ارجحیت و نقش را در تحول، توسعه و شکوفایی این شهرستان داشته باشند.

او، بیان کرد: ممکن است نخبگانی در این دیار بوده و یا باشند که در سیر تحولات، توسعه و شکوفایی لارستان ایفای نقش کرده باشند اما بر اساس شاخص‌ها و ارزیابی‌ها که باید این شاخص‌ها نیز به تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان برسد، موفق به دریافت مدال طلای لارستان نشوند و به آنان نشان نقره اهدا شود.

موسوی، تصریح کرد: دریافت نشان لارستان، خود یک امتیاز مهم برای نخبگان، صاحبنظران و دلسوزان این دیار محسوب می‌شود و پشتوانه محکمی برای ادامه فعالیت‌ها و کارکردهای مثبت و توسعه مدارانه این اشخاص در آینده است.

امام جمعه شهرستان لارستان، ادامه داد: طرح نشان لارستان یک حرکت تکاملی، انسجام بخش و یکپارچگی میان مجموعه نخبگان، صاحب منصبان، دلسوزان، صاحب ظنران و آحاد مختلف جامعه در این منطقه خواهد بود که شاخص و سنجشی برای میزان حرکت و تلاش مردمان این دیار براي ایفای نقش بیشتر در توسعه و تحول لارستان است.

جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان نیز افزود: دولت و مجموعه مدیریت اجرایی و فرمانداری لارستان نیز در زمینه حل مشکلات و چالش های فرارو و همچنین شرایط حاکم در بخش ها و حوزه های مختلف ضمن اولویت بندی و تاکید بر تقویت مقوله فرهنگ آماده مشارکت وهمراهی در این ایده خلاقانه و بر حسب نیاز منطقه است.

نشان همایش منطقه ای گام دوم

اعضای شورای فرهنگی عمومی شهرستان لارستان امروز همچنین از نشان همایش منطقه ای گام دوم انقلاب با رویکرد تمدن سازی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی ، قرآن محوری و تعالی فرهنگ عمومی نیز رونمایی کردند.

همچنین احکام صادر شده از سوی نماینده ولی فقیه در فارس و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان برای اعضا و مجریان این همایش در شهرستان لارستان ابلاغ شد.

امام جمعه لار بر ضرورت عملیاتی کردن و شناخت بیشتر و همچنین اشرافیت اعضای شورای فرهنگ عمومی در شاخص ها و ضروریات گام دوم انقلاب مورد نظر مقامم معظم رهبری و فصل های هفت گانه آن، تاکید کرد.

موسوی، اضافه کرد: برگزاری و رونمایی از نشان همایش منطقه ای با موضوع گام دوم انقلاب خود  بهترین راهبرد و گزینه ای راهگشا برای لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون است.

شورای فرهنگ عمومی لارستان مهلت ارسال آثار به همایش را ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ و تاریخ برگزاری این همایش منطقه ای را  ۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ اعلام کرده است.

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۶:۱۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
احسنت ، موفق و موید باشید.
آخرین اخبار