در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۰۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود YoWindow Weather 2.24.18 - هواشناس زیبا و قدرتمند

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با ۱۰ میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای هواشناسی گوشی‌های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملاً هوشمند است.

از تغییرات نسخه جدید Weather YoWindow می‌توان به حل مشکل حالت نمایش افقی برای دهکده‌ها، بهبود نمای ظاهری و رایگان شدن خدمات برای ویندوز و مکینتاش اشاره کرد. شما می‌توانید با داشتن این نرم  افزار به راحتی آب و هوای محل زندگی خود را برای چند روز آینده متوجه شوید.

MX Player + Codecs

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Plex for Android Full 8.12.3.22809 – برنامه مدیریت و پخش رسانه

اجرای فایل‌های مختلف یکی از مواردی است که بعضی از کاربران در آن به مشکل بر می‌خورند. بعضی از فرمت‌ها توسط گوشی هوشمند شناسایی نمی‌شود و در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را به راحتی اجرا کرد. اما نرم‌افزارهایی برای این کار ساخته شده‌اند که می‌توانند کار شما را بسیار آسان‌تر کنند.

از بهترین نرم‌افزارهای ساخته شده در این زمینه می‌توان به برنامه Plex for Android اشاره کرد که می‌توانند کمک بسیاری به کاربران دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند اندرویدی کند. شما تنها یک قدم با اجرای تمام فایل‌های رسانه‌ای روی دستگاه خود فاصله دارید.

دانلود Yahoo Weather 1.20.4 - برنامه پیش بینی آب و هوا یاهو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود DU Recorder – Screen Recorder, Video Editor, Live 2.4.4 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش

برنامه DU Recorder – Screen Recorder نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید از صفحه گوشی خود فیلمبرداری کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در حال فیلمبرداری از صفحه گوشی، با میکروفن موبایل صدای خود را ضبط کنید و فیلم آموزشی، تبلیغی بسازید.

برنامه فوق‌العاده DU Recorder – Screen Recorder به گیمرها اجازه می‌دهد در صورت تمایل هنگام بازی با گوشی خود از مراحل طی شده ویدئو ضبط کنند و یا آن را به صورت زنده استریم کنند.

دانلود SmartNews

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Pixly Fluo 3D – Icon Pack 2.1.0 – آیکون پک اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند.

اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید


دانلود ES File Explorer File Manager 4.2.4.3.1 - بهترین و قدرتمندترین فایل منیجر

برنامه  ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه‌ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. شما با داشتن این برنامه دیگر نباید نگران مدیریت فایل‌های موجود در حافظه گوشی هوشمند خود باشید زیرا می‌توانید به راحتی همه آن‌ها را کنترل کنید.

دانلود Digital clock & world weather Premium v5.72.0.2 ویجت آب و هوا و ساعت دیجیتالی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود My Music Player v1.0.16 - برنامه حرفه‌ای پخش موسیقی برای اندروید

شاید بتوان گفت یکی از برنامه‌های الزامی بر روی هر تلفن هوشمند، نرم افزار پخش موسیقی یا به اصطلاح موزیک پلیر است. برنامه‌ای که با آن می‌توان، تمامی فایل‌های صوتی مختلف از جمله موسیقی، سخنرانی، قرآن، صوت‌های آموزشی و کمک درسی را با بالاترین کیفیت گوش داد و تنظیمات مختلفی را نیز بر روی آن‌ها اعمال کرد.

اما انتخاب یک پخش کننده موسیقی مناسب، اهمیت فراوانی دارد، شاید در نگاه اول، پخش فایل صوتی تنها کار یک موزیک پلیر باشد و قابلیت‌های دیگری را برای این برنامه‌ها متصور نباشیم، اما برنامه‌های جدید، با ویژگی‌ها و گزینه‌های بسیار متنوع و کاربردی، امکانات مختلفی را برای کاربران فراهم می‌سازند.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Dream Voices – Sleep talk recorder 2.3.3 – ضبط کننده صدا برای اندروید

با گذر زمان، پیشرفت فناوری به انسان‌ها کمک کرده تا لحظات مختلف را توسط دوربین و یا دستگاه‌های متفاوت ضبط کنند. این امر به افراد این امکان را داده تا شرایط مهم را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل اقدام به ثبت و ذخیره آن در سیستم‌های خود کنند.

یکی از مواردی که به اشخاص بسیار کمک کرده امکان ضبط صدا است. کاربران سراسر دنیا با وجود این قابلیت می‌توانند کلاس‌ها، جلسات و گردهمایی‌های مهم را ضبط کنند و بعدا باز به آن‌ها گوش دهند. نرم افزار Dream Voices – Sleep talk recorder یکی از برنامه‌های قدرتمند ضبط صدا است و با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدا‌ها را با کیفیت بالا ضبط کرده و در پوشه‌های دلخواه خود ذخیره کنید.

قیمت اپلیکیشن Dream Voices – Sleep talk recorder در گوگل‌پلی ۰.۹۹ دلار است و توانسته امتیاز خوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Easy Voice Recorder Pro 2.7.1 – برنامه ضبط صدا قدرتمند

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Auto HD Call Recorder Pro 1.0.2 build 7؛ برنامه ضبط مکالمه اتوماتیک اندروید

ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها طوری است که به یک تماس و مکالماتی که در برقرار می‌شود بسیار وابسته و نیازمند هستند. به همین خاطر امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه Auto HD Call Recorder Pro است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Video Maker Video Editor Clipvue – Cut, Photos 3.4.1 – ویرایشگر فیلم اندروید

برنامه Video Maker Video Editor Clipvue یک نرم افزار کاربردی برای ویرایش ویدئو در گوشی‌های تلفن هوشمند است که به واسطه آن می‌توانید از تصاویر و ویدئوهای خود، آثار و کلیپ‌های مناسبی را بسازید.

این برنامه به کاربران خود اجازه می‌دهد متن‌های مختلف را به ویدئو اضافه و افکت‌های متنوعی را در پروژه‌های خود استفاده کنند.

نرم‌افزار Video Maker Video Editor Clipvue با امکانات ویژه‌ای که در زمینه ویرایش فایل‌های ویدئویی دارد، توسط شرکت توسعه دهنده‌اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه ۶۹.۹۹ دلاری vip در گوگل پلی منتشر شده است.

دانلود Dove Icon Pack 1.1-8 – آیکون پک سبک اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Weather 2 weeks v6.0.9 – برنامه قدرتمند پیش بینی آب و هوا

با آمدن فصل سرما، افراد به برنامه‌ای نیاز دارند که به آن‌ها وضعیت هوای محل سکونتشان را نشان دهد.

نرم افزار Weather 2 weeks در اصل یک گجت بسیار معروف و پرطرفدار است که در گوشی هوشمند شما نصب می‌شود و به شما نشان می‌دهد وضعیت سرما یا گرمای هوا در محل سکونت شما به چه صورت است. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه در هر زمان و مکان اطلاعات لازم درباره آب و هوا را دریافت کنند و از آن مطلع شوند.

EssentialPIM

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار