فرودگاه گناباد بعد از سال‌ها بلا تکلیفی سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که انقلاب اسلامی در حوزه امنیت به اقتدار رسیده است، باید تلاش کنیم تا در دهه پنجم نیز به اقتدار در حوزه اقتصادی، رفع محرومیت و تحقق عدالت برسیم.

او با اشاره به پروژه فرودگاه گناباد افزود: ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به فرودگاه گناباد اختصاص یافته است تا آرزوی دیرینه مردم گناباد محقق شود  و در زمینه مسیر ریلی نیز ۵۰ میلیارد تومان اختصاص و همچنین مصوبه هیئت امنای صندوق توسعه ملی برای ریل گناباد بیرجند با اعتبار ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری اخذ شده است.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای قطعه باقی مانده از جاده گناباد به مهنه ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است که امیدواریم با تکمیل این قطعه زائران امام هشتم دیگر در جاده‌ای امن تا مشهد سفر کنند.

صفایی همچنین به روند پیشرفت فیزیکی واحد تولیدی فروسیلیسیم و شمش منیزیم به عنوان مگاپروژه گناباد که موجب اشتغال ۲۸۵ نفر خواهد شد اشاره و  بیان کرد: دستور وزیر صمت برای واگذاری پهنه‌های معدنی گناباد و بجستان به فولاد چادرملو اخذ شده و دفتر اکتشاف معدنی در دو شهرستان راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه ظرفیت شهرک صنعتی گناباد پر شده است تصریح کرد: در همین راستا مجوز شهرک صنعتی شماره دو گناباد از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اخذ شده است.
 

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.