تجلیل از منتخبین طرح های مصباح و لبیک یا امام خامنه ای در بیرجند

جشنواره تمرکزی طرح‌های مصباح و لبیک یا امام خامنه‌ای نزاجا در بیرجند با حضور امیر سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امیر سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا با تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: اگر ارتش جمهوری اسلامی در کنار امام و انقلابیون و مردم نبود انقلاب اسلامی با این سرعت به پیروزی نمی‌رسید.

او با بیان اینکه ارتش در تمام لحظات سخت بعد از انقلاب خوش درخشید، افزود: اولین شهدا بعد پیروزی انقلاب اسلامی از لشکر ۱۷۷ ارتش بودند.

امیر سرتیپ آذریان تصریح کرد: امروز جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک و مصباح در بیرجند برگزار و از برترین‌های این طرح‌ها تقدیر شد.

فرمانده قرار گاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: منتخبین این جشنواره به مرحله بعد و در تهران به ستاد نیروی زمینی معرفی می شوند.

او بیان کرد: این طرح‌ها در زمینه معیشت که شامل خانه سازمانی و مسکونی، پیوند‌های آسمانی و رسیدگی به بیماران و نخبگان است.


بیشتر بخوانید


امیر سرتیپ آذریان گفت: بزرگترین و معتبرترین تعاونی مسکن در سطح کشور و یگان‌های نیروی‌های مسلح تعاونی مسکن مرکز ۰۴ امام رضا بیرجند است.

 تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به خانواد‌های پایور تحویل داده شده و امروز هم ۷۲۰ واحد دیگر کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.