معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور گفت: رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب است که آن هم ایمان به خدا و وحدت کلمه بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین عادل معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور در مراسم قدردانی از افتخارآفرینان قرآنی خراسان رضوی گفت: امام راحل (ره) در وصیت نامه خود این جمله را فرمودند: که رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی انقلاب است که آن هم ایمان به خدا و وحدت کلمه بود، ایمان به خدا برکات را بر ما نازل می‌کند و وحدت حول محور ولایت، حول محور امامی که ولایت فقیه و ولایت رسول الله را دارد است، این وحدت در جامعه اتفاق افتاد و امروز هم همین هست ایمان به خدا و وحدت کلمه و پشت سر رهبری حرکت کردن نیاز هست و امروز وظیفه ما اطاعت از رهبری است.

او افزود: روزی حضرت امام (ره) فرمودند: سربازان من در گهواره‌ها هستند. امروز هم مثل سلیمانی‌ها در راه است، مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز یک جریان است. این نظام نیاز دارد که جوانان برای آن تلاش کند، تلاش امروز شاید با تلاش ۴۰ سال قبل متفاوت باشد، امروز تلاش علمی مقدس است، تلاش برای سلامت جامعه که کادر درمان در خط مبارزه با آن در حال خدمت هستند مقدس است، چون برای یک هدف مقدس طراحی شده و درحال پیش رفتن است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور ادامه داد: دشمن با استفاده از فضای مجازی، به شبهه افکنی‌ها علیه نظام افزوده است ما هم باید از فضای مجازی استفاده کنیم و شبهات دشمن را پاسخ دهیم و راه درست را هم برای خود تبیین کنیم و هم برای جوانانی که شاید با سال‌های انقلاب آشنایی ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین عادل بیان کرد: اگر امروز خدایی نخواسته در یک بخش یک اتفاقی افتاد و فسادی را شاهد بودیم که حتی کم آن هم زیاد است و جای توجیه هم ندارد. باید مسئول فاسدی که به بیت المال دست درازی می‌کند با شدیدترین مجازات‌ها با او برخورد شود.

او تصریح کرد: جوانان باید تاریخ سال‌های انقلاب و تلاش‌های صورت گرفته برای پیروزی انقلاب را بخوانند. خواندن تاریخ انقلاب هم برای آگاهی خود جوانان و هم برای آگاهی رساندن به دیگران، ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور تأکید کرد: وظیفه داریم سیل شبهات فضای مجازی را پاسخ دهیم. مخصوصا از ظرفیت‌های این جمع قرآنی برای پاسخگویی به شبهه افکنی‌های دشمن استفاده کنیم و باعث پیشرفت و تعالی این انقلاب شکوهمند شویم.

حجت الاسلام و المسلمین عادل اظهار کرد: این انقلاب اسلامی افتخار و آبرویی برای همه مسلمانان است. سایر مسلمانان در بلاد اسلامی هم اگر حرکتی‌هایی دارند در پرتو همین انقلاب شکل گرفته و امید است آن‌ها هم سرمداران وابسته و خائن و فاسد را که لیاقت زمامداری حکومت اسلامی را ندارند ساقط کنند و جامعه جهانی اسلامی هر چه زودتر برای ظهور و حکومت منجی عالم بشریت آماده شود.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.