تاریخ انتشار مورد انتظارترین بازی موبایلی مشخص شد

پس از گذشت سه سال شرکت GAMEVIL تاریخ عرضه بازی Project CARS GO را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سه سال زمان برای ساخت، سرانجام تاریخ انتشار بازی Project CARS GO مشخص شد. بعید است کاربران به یاد داشته باشند که بازی Project CARS GO تقریباً سه سال پیش معرفی شد و به دلایل ناشناخته، چرخه ساخت و توسعه این بازی موبایلی بسیار بیشتر از حد معمول به طول انجامید.

شک داریم که کسی هنوز منتظر این بازی باشد، اما اگر به این نوع بازی‌ها علاقه دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید Project CARS GO تا حدود یک ماه دیگر آماده انتشار خواهد شد. شرکت GAMEVIL و استودیوی Slightly Mad به تازگی فاش کرده‌اند که Project CARS GO در تاریخ ۲۳ مارس در نسخه‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود. علاوه بر این، این بازی اکنون از طریق App Store و Google Play آماده پیش ثبت نام است.

طبق عادت، کسانی که پیش ثبت نام می‌کنند برخی از موارد را رایگان دریافت می‌کنند. مثلا در این صورت، کاربران ۱۰۰ الماس درون برنامه‌ای دریافت می‌کنند.

ماشین بازی

اگر این بازی را روی کامپیوتر یا کنسول خود بازی نکرده‌اید و باید بدانید Project CARS GO یک بازی مسابقه‌ای موبایلی واقع بینانه است که هم برای پیشکسوتان این ژانر و هم برای گیمر‌های تازه کار طراحی شده است.

برخی از ویژگی های بازی Project CARS GO

به نظر می‌رسد در این بازی به صورت کامل و عمیق، بتوان به شخصی سازی پرداخت، زیرا بازیکنان می‌توانند از رنگ ها، الگو‌ها و جابجایی‌های اتومبیل خود استفاده کنند. ناگفته نماند که حتی قطعات هر خودرو قابل تعویض یا به روزرسانی است.

در Project CARS GO، شما می‌توانید ماشین ها، مسیر‌های مسابقه، مکان‌های مسابقه و همچنین حالت‌های مختلف (تور جهانی، دعوت روزانه، مسیر‌های زمانی و موارد دیگر) را آزمایش کنید. البته از طرفی هم، نقد‌های فراوانی به بازی وارد شده و بسیاری معتقدند بازی Project Cars Go تکراری و مشابه سایر بازی‌های همین سبک است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار