رییس کل دادگستری استان کرمان از جذب نزدیک به ۳۲ میلیارد ریال کمک‌های خیران به منظور اجرای پویش رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: به منظور اجرای برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم، تاکنون ۳۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ۶۸۷ هزار ریال به خانواده‌های نیازمند در قالب‌های آزادی زندانیان، ارائه سبد معیشتی، کمک به تامین جهیزیه و تعمیر مسکن کمک شده است.

او در تشریح این خبر افزود: برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم، همزمان با سراسر کشور از هفته مقاومت در کرمان نیز آغاز شده و تا سالروز تولد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

موحد با اشاره به اینکه به منظور اجرای این طرح، ۷۰ زندانی با صرف ۱۳ میلیارد و ۸۶ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۲۰۰ ریال آزاد شده اند، بیان داشت: به منظور تعمیر یا ساخت واحد‌های مسکونی نیازمندان نیز ۷۸۶ میلیون ریال هزینه شده است.

او تصریح کرد: با هدف کمک به تهیه جهیزیه ۳۹ زوج نیز مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال هزینه شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: به منظور تهیه ۴ هزار و ۲۱ سبد معیشتی نیز مبلغی معادل ۱۰ میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۹۷۹ هزار ریال صرف شده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار