زمانی گفت: موج جدید ویروس کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی، تهاجمی و دارای شیب تند است.

یوسف زمانی فرماندار بهبهان در بیست و ششمین جلسه ستاد هماهنگی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که در فرمانداری همین شهر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: موج جدید شیوع ویروس کرونا آغاز شده و به شکل تهاجمی در حال ورود است.

او افزود: پیک جدید ویروس کرونا شیب تندتری نسبت به سایر پیک‌ها داشته و ویروس جهش یافته انگلیسی به سرعت در حال چرخش است که باید ابتدا پیشگیری در اولویت خود قرار دهیم، شیوه‌های بهداشتی را رعایت نماییم و سپس به درمان بپردازیم.

قدرت اله شاکری، رئیس علوم پزشکی شهرستان بهبهان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اطلاعات روز‌های ابتدایی ویروس کرونا با اکنون متفاوت است و یافته‌های میدانی ما حکایت از سرکش بودن ویروس کرونای انگلیسی دارد که ممکن است پزشکان را هم دچار سردرگمی کند.

او افزود: گرچه بهبهان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارد، اما شکننده است و بر اساس اطلاعات آماری تعداد افراد مبتلا و بستری به سرعت در حال افزایش هست و احتمالا تا ۲ هفته آینده شاهد بالا رفتن آمار فوتی‌ها خواهیم بود که به ضرس قاطع راه برون رفت از این وضعیت، اجرای دقیق و کامل طرح سردار شهید قاسم سلیمانی است.

نشست مبارزه با ویروس کرونا بهبهان

در این جلسه همچنین بازگشایی اصناف تیغ دو لبه عنوان شد که سلامت و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ اگرچه در شرایط سخت اقتصادی موجب کسب درآمد می‌شود، اما از سوی دیگر سلامتی مردم به خطر می‌افتد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرشیا
۲۱:۳۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
هر چی می کشیم از این انگلیسیا هست :)