رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی اصفهان با تاکید بر لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان این حوزه گفت: دولت باید مواد تولیدکنندگان لوازم پزشکی را تأمین کند.

امین‌الله برخی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد: تعدادی از کالا‌های پزشکی که به‌صورت دولتی وارد شده‌اند، با قیمت‌های مصوبه‌ای به فروش می‌رسند و بعضی از کالا‌ها هم با نوسانات قیمت همراه هستند.

او افزود: البته تحریم هم بر بازار لوازم پزشکی تاثیرگذار است، اما خوشبختانه این مشکل، صنف ما را ۱۰۰ درصد درگیر نکرده است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی اصفهان افزود: اگر دولت، دلار را با قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی بدهد، قیمت‌ها تغییر نخواهد کرد و در حال حاضر هم دولت، دلار۴ هزار و ۲۰۰ تومانی می‌دهد، اما اگر ارز نیمایی جایگزین دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی شود قطعاً در کالا‌های این صنف افزایش قیمت خواهیم داشت.

برخی بیان کرد: دولت باید تولید‌کنندگان را حمایت کند و برای تولید به آن‌ها مواد اولیه بدهد و همچنین باید ارز در اختیار واردکنندگان قرار دهد.

او در پایان گفت: افرادی که زیرنظر بیمه تکمیلی هستند، از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند و این بیمه تمام هزینه‌های مربوط به خرید لوازم پزشکی را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.