حجت الاسلام والمسلمین نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:با حضور پرشور در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح، امور ساماندهی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد گفت: عمل به وعده‌های گذشته و جبران خسارت‌های وارده بر ملت ما، پیش شرط هر مذاکره برجامی است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بجنورد با اشاره به بیانات مهم رهبری درباره برجام و تجربه پایبند نبودن طرف مقابل به تعهدات پیشین خود گفت: عمل به وعده‌های گذشته و جبران خسارت‌های وارده بر ملت ما، پیش شرط هر مذاکره‌ای در این باره است.

او همچنین مسئولان را به سرکشی به حاشیه شهر‌ها و روستا توصیه کرد و گفت: با پرداخت تسهیلات متوازن، عدالت اقتصادی برقرار و مشکلات معیشتی حل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نوری افزود: باید تلاش کنیم در انتخابات افرادی را انتخاب کنیم که جهادی، انقلابی و ارزشی و رفع کننده مشکلات باشند.

امام جمعه بجنورد در آستانه سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر، همسران را در دیدگاه اسلام، مایه انس و الفت و کمال یکدیگر توصیف کرد و به تبیین آداب درست همسرداری پرداخت.

 انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.