ناصری گفت: برای دسترسی آسان شهروندان به کارگران ساختمانی اعم از ساده یا ماهر، رفع سد معبر و کاهش حجم ترافیک حاصل از تجمع این افراد، باید محل‌هایی برای استقرار آنان پیش‌بینی یا ایجاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی ناصری با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز گفت: در این جلسه به بررسی عملکرد شهرداری در خصوص نحوه ساماندهی کارگران ساختمانی، دست فروشان و بارفروشان پرداختیم.

او افزود: با توجه به مصوبه قبلی شورا لازم است کارگروه مذکور پس از بررسی لازم، نتیجه عملکرد سایر دستگاه های مرتبط را در خصوص مصوبه فوق الذکر، تهیه و به شورا ارائه کند.

ناصری اضافه کرد: این کارگروه فنی با در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای راه‌اندازی سامانه سامان دهی کارگران و استادکاران ساختمانی شهر شیراز، نسبت به ارائه برنامه زمان بندی راه‌اندازی سامانه مذکور اقدام کرده و نتیجه ظرف سه هفته آینده به شورای شهر ارائه شود.

او با اشاره به تصمیم کمیسیون در خصوص تشکیل کارگروه دیگری در زمینه ساماندهی بارفروشان و دست فروشان گفت: کارگروه ضمن تهیه بانک اطلاعاتی دست فروشان و بارفروشان فعال در سطح شهر، نسبت به ارائه راهکارهای مناسب در خصوص نحوه سامان دهی این گروه اقدام و نتیجه ظرف سه هفته آینده جهت بررسی به شورا ارائه شود.

ناصری اظهار امیدواری کرد که با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود و با در نظر گرفتن وضعیت قشر آسیب پذیر دست فروشان و بارفروشان، هر چه سریعتر سامان دهی انجام شده تا ضمن نظارت دقیق، شاهد رفع دغدغه آنها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار