يكشنبه، قطار پنجمين جشنواره رسانه ای ابوذر در سالن شهیدان نژاد فلاح با معرفی برترین ها به ايستگاه پايانى مى رسد.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: روز يكشنبه١٧ اسفند ماه اختتاميه پنجمين جشنواره رسانه اى ابوذر در سالن شهيدان نژاد فلاح با رعايت دستورالعمل هاى بهداشتى و از طريق فضاى مجازى سازمان بسيج رسانه البرز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز افزود: ٧٦٣آثار از ۴۴ روزنامه، پایگاه خبری و خبرگزاری به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شده است که از بین این آثار سی و شش اثر به عنوان آثار برگزیده مورد تقدیر قرار می گیرند.

نوروزى فر گفت: دفاع مقدس و جبهه، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات آزاد اجتماعی، دستاورد های انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله محورهای پنجمين جشنواره رسانه ای ابوذر است.

او افزود: این محورها در قالب خبر،مصاحبه،گزارش، عکس، تیتر، موشن گرافیک و فیلم کوتاه بود که به دبیرخانه پنجمين جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال و بعد از داوری داوران جشنواره برترین ها معرفی و ازآن ها درچهار بخش نفراول، دوم، سوم و شايسته تقدير تجلیل مى شود.

انتهاى پيام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.