سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور مستقل نایب‌رئیس این روز‌های پارلمان برای انتخابات ۱۴۰۰/ اگر رئیسی نیاید، اصولگرایان روی نام دیگری ائتلاف می‌کنند

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب توضیحاتی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ارائه کرد.

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و رویکرد دو شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مذاکرات برای وحدت همچنان ادامه دارد، اما همچنان به یک نتیجه مشخص نرسیده‌ایم.

او ادامه داد: اگر آیت‌الله رئیسی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیاید، اصولگرایان روی نام دیگری ائتلاف می‌کنند. معتقدم که این وحدت در چند حالت ممکن است اتفاق بیفتد، یا این مذاکرات بین نمایندگان شورای ائتلاف و شورای وحدت ادامه پیدا کند تا در نهایت به یک وحدت دست پیدا کنند که این اتفاق هم در حال رخ دادن است، یا اینکه هر دو طرف به یک گزینه وحدت آفرین برسند که به طور طبیعی در این حالت وحدت حاصل خواهد شد. در هر حال الان مذاکرات بین دو شورا ادامه دارد تا در نهایت ببینیم که به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

سروری درباره اینکه اگر آیت‌الله رئیسی حاضر به ورود به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گفت: هنوز معلوم نیست و باید دید که دو طرف به چه گزینه‌ای خواهند رسید. اما اگر به دو گزینه غیر همتا برسند طبیعتا وحدت حاصل نخواهد شد. شورای ائتلاف فرآیندی که برای رسیدن به یک گزینه واحد دارد را ادامه می‌دهد، از همین رو نمی‌توان الان قضاوت کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد و زمان ثبت نام می‌توان به این نتیجه رسید که چه افرادی حضور دارند و در نهایت بر اساس افرادی که حاضر هستند انتخاب صورت خواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اظهاراتی مبنی بر این که ممکن است علی نیکزاد نایب‌رئیس این روزهای مجلس شورای اسلامی نامزد ائتلافی محمود احمدی نژاد باشد، گفت: این را باید از خود نیکزاد پرسید، اما صحبتی که من با نیکزاد داشتم گفت که به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد و ممکن است که به نمایندگی از احمدی نژاد شرکت نکند.

فعال اصولگرا تاکید کرد: هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم اما در تلاش هستیم تا گفت‌وگوهایی را با نامزدهای احتمالی شروع کنیم. بیشتر مدلی که می‌تواند وحدت و اجماع را در بین مجموعه انقلاب ایجاد کند و از همه مهم‌تر اینکه سبد رای نیروهای انقلاب را از تشتت نجات دهد با همه نامزدهای شورای ائتلاف مورد بحث قرار خواهد گرفت و برنامه‌های آنها برای اداره کشور و برون رفت از مشکلات موجود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۰۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام با توجه به وضعیت کنونی جهان اسلام و زور گویی های استکبار نیاز به فردی شجاع داریم که بتواند استراتژیک های فریبنده دشمن را شناسایی و عملگرا باشد . کسی جز سردار محمد نمی تواند چنین توانمندی داشته باشد و نباید ستونی را از ارکان جامعه تخریب و بجای ستونی دیگر بکار برد در نتیجه برادر رئیسی مناسب نمی باشد مهندس گودرزی
Russian Federation
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
آخرش که چی آش همونه کاسه همون و ملت رو بیشتر به فنا میدهید با سیاستهای غلط کشور رو به نابودی کشوندید
آخرین اخبار