فرماندار تربت جام گفت: تسهیلاتی که امسال از طریق بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی به تربت جام تخصیص یافت و سهمیه اشتغال به طور صددرصد جذب شده است.

 مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با قدردانی از تعامل بانک‌های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات و عدم برگشت اعتبارات گفت: با توجه به شرایط کرونایی و از کار افتادگی، تعطیلی برخی صنوف و کارگران، همکاری و همراهی بانک‌های عامل موجب شد تا آسیب‌ها کاهش یابد.

او با اشاره به تعطیلات پایان سال به مدیران بانک‌ها افزود:در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز مردم نباید با مشکل بانکی مواجه شوندو مدیران بایددر دسترس باشند.

شیرمحمد شاکربرآبادی مدیرکمیته امدادتربت جام با قدردانی از بانک‌های عامل که با تعامل اعتبارات اشتغالزایی امداد صددرصد جذب شده است، گفت: در سال جاری با تعامل روسای بانک‌های عامل بیش از۱۶میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات اشتغالزایی جذب شده است.

او افزود: دو خانواده مددجو بعنوان کارآفرین برتر سال انتخاب و معرفی شدند که اولین خانواده مددجو با پرداخت ۲۵ میلیون تومان درسال ۹۶ درحال حاضر فقط ۸ راس دام سنگین دارد و دومین خانواده برترسال با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات اقدام به خرید پهپاد سم پاش کردند که در کل کشور ۵ مورد اتفاق افتاده است.

عطایی معاون امور عمرانی فرمانداری تربت جام گفت: با همراهی بانک‌های عامل امسال ۸۹۱ اشتغال سهمیه شهرستان ایجاد شود و همچنین ۶۵۲ پرونده در حوزه کرونا در حال بررسی است.

او افزود: اولویت سیستم بانکی باید توسعه اشتغال پایدارباشد ودر پراخت تسهیلات حوزه کشاورزی و مددجویان امداد، تربت جام رتبه اول استان را کسب کرده است.

یادآوری می‌شود از سوی کمیته امداد امام خمینی ره تربت جام به روسای بانک‌های عامل که به مددجویان امداد تسهیلات پرداخت کردند لوح سپاس تقدیم شد.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.