عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد موشک‌های یمنی به کابوس دشمنان تبدیل شده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در سخنانی اعلام کرد موشک‌های بالستیک یمنی به کابوسی برای دشمنان بدل گشته اند.

علی القحوم در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اعلام کرد: توان نظامی ما به همت توان ذاتی ما در حال رشد است. نیرو‌های مسلح ما ثابت کرده اند گزینه‌های متعددی در میدان عمل دارند که این مسأله به بخش‌های راهبردی می‌رسد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن خطاب به عربستان گفت: شما زمانی که با آمریکا ائتلاف کردید، اشتباهی راهبردی داشتید و در تجاوز به کشورما مشارکت کردید.
او در ادامه افزود: در صورتی که عربستان به روش خود ادامه دهد، باید بگوییم که خون‌ها و جان‌های ما ارزان نیست؛ بلکه چشم در مقابل چشم انتقام خواهیم گرفت.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنان خود اظهار داشت: بُرد موشک‌های نیرو‌های یمنی بسیار بالاست و جنبه استراتژیک دارد. امروز این موشک‌ها به اهداف حیاتی عربستان می‌رسند.

صبح امروز نیز سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفته بود نیرو‌های مسلح این کشور دو روز دیگر نمایشگاه رهبر شهید (شهید حسین بدر الدین الحوثی) را افتتاح خواهند کرد.

او در ادامه افزوده بود: در این نمایشگاه همه صنایع نظامی و در صدر آن‌ها تسلیحات بازدارنده راهبردی به نمایش گذاشته خواهد شد. ما در هفتمین سال جنگ با قدرت الهی و نیز به لطف الهی با صنایع پیشرفته و پیشرفتی بزرگ می‌آییم.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز دوشنبه نیز در سخنانی گفت: نیروی موشکی موفق شد یک هدف نظامی حساس را در فرودگاه بین المللی ا‌بها با یک موشک بالستیک جدید که تاکنون از آن رونمایی نشده بود، هدف قرار دهد. این حمله در چارچوب پاسخ طبیعی و مشروع به ادامه تجاوز و محاصره کشور ما صورت می‌گیرد.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
بله
آخرین اخبار