نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورا‌های شهر تا به امروز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و به نوعی شورای انتخاب شهرداری است گفت:طرحی در مجلس در دست بررسی است که با تصویب این طرح اختیارات ویژه به شورا‌های شهر تنفیذ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در جلسه معارفه هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان با تبریک فرا رسیدن عید مبعث گفت:هیئت نظارت بر انتخابات از افراد خوشنام ومورد اعتماد انتخاب شده اند و مطمئن هستیم تصمیماتی که خواهند گرفت که به منافع ملی منجر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه جایگاه هیات نظارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود:تصمیمات هیات اجرایی انتخابات زمانی قابل اجراست که مورد تایید هیات نظارت باشد.

او ادامه داد:هیات نظارت باید امانت دار آبروی مردم باشد و از اطلاعاتی که به واسطه گزارشات در اختیار این هیات قرار می‌گیرد صیانت کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه هیات نظارت مرجع اصلی تصمیم گیری انتخابات است خاطر نشان ساخت: نباید اختلافات شخصی را بر منافع ملی غلبه کند.

علیزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که آرا مردم را حق الناس اعلام کرده اند افزود:بزرگترین سرمایه ما این است که اعتماد مردم را جلب کنیم تا بدانند که از آرا مردم صیانت خواهد شد.

اودر پایان سخنان خود گفت: همه ادارات باید امکانات جهت برگزاری انتخابات را تامین کنند.

در پایان این جلسه حسن قاسم نژادیان، سعید برقی، سید جلال الدین موسویان، رضا شرقی و حسین نویدی بعنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و حمید عابدی، رحیم احدی و بهزاد رضایی بعنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات بخش مرکزی و حجت الاسلام و المسلمین مسلم نوری، کاظم رضایی و محمد یوسفی بعنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات بخش قلعه چای معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.