نجفی گفت:تاکنون بیش از ۴۸ هزار جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منع تردد شبانه در قم اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  احمدآقا نجفی،مسئول مدیریت بحران معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان قم اعلام کرد:  از آغاز طرح منع تردد شبانه خودرو‌های شخصی در ششم دی ماه امسال تاکنون بیش از ۴۸ هزار برگ جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در قم  صادر شده است.

او  اضافه کرد: البته این قانون در روز‌های نخست طرح، محدوده زمانی ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد را شامل می‌شد که بعد از آن ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد مورد توجه قرار گرفت.

نجفی همچنین از افزایش اعمال جریمه‌های ۲۰۰ هزار تومانی در هفته اخیر در استان خبر داد و از مردم خواست تا با رعایت این قانون، به کاهش زنجیره ویروس کرونا و غلبه بر این بیماری کمک کنند.

او با اشاره به افزایش تعداد گشت‌های موتوری شبانه در استان و در روز‌های اخیر بیان کرد: این گشت‌ها با هدف افزایش اثربخشی قانون منع تردد شبانه خودرو‌های شخصی به ویژه در هسته مرکزی شهر و مناطق پر تردد انجام شده است و البته ادامه می‌یابد.

مسئول مدیریت بحران معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان قم افزود: البته پایش تصویری خودرو‌های مختلف از طریق دوربین‌های ثبت تخلف و پلاک خوان نیز همچنان در دستور کار است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار